[et_pb_section fb_built=”1″ admin_label=”Header” _builder_version=”3.22.7″ background_color=”#f7f7f7″ background_color_gradient_direction=”237deg” background_position=”bottom_center” custom_margin=”|||||” custom_padding=”2px||2vw||false|false” animation_style=”slide” animation_direction=”top” animation_intensity_slide=”2%” animation_starting_opacity=”100%” locked=”off”][et_pb_row custom_margin=”16px|auto||auto||” _builder_version=”3.22.7″][et_pb_column type=”4_4″ _builder_version=”3.0.47″][et_pb_blurb title=”Tilläggstjänster” use_icon=”on” font_icon=”%%134%%” icon_color=”#ffffff” use_circle=”on” circle_color=”#5b9e19″ content_max_width=”1100px” _builder_version=”3.22.7″ header_font=”||||||||” header_text_align=”center” body_font=”||||||||” body_font_size=”18px” border_color_all=”#e8e8e8″ custom_margin=”||” custom_padding=”45px|10px|25px|10px” animation=”off” locked=”off”][/et_pb_blurb][/et_pb_column][/et_pb_row][/et_pb_section][et_pb_section fb_built=”1″ admin_label=”Header” _builder_version=”3.22.7″ background_color_gradient_direction=”237deg” background_size=”contain” background_position=”bottom_center” custom_margin=”|||||” custom_padding=”49px||2vw||false|false” animation_style=”slide” animation_direction=”top” animation_intensity_slide=”2%” animation_starting_opacity=”100%” locked=”off”][et_pb_row background_color_1=”#f9f9f9″ background_color_2=”#f9f9f9″ padding_top_bottom_link_1=”true” padding_top_bottom_link_2=”true” padding_left_right_link_1=”true” padding_left_right_link_2=”true” padding_top_1=”15px” padding_top_2=”15px” padding_right_1=”15px” padding_right_2=”15px” padding_bottom_1=”15px” padding_bottom_2=”15px” padding_left_1=”15px” padding_left_2=”15px” _builder_version=”3.22.7″][et_pb_column type=”1_2″ _builder_version=”3.0.47″][et_pb_text _builder_version=”3.22.7″]
After call work – ACW
Efter ärendet kan du tagga och märka det i statistiksyfte. Behöver ärendet följas upp så schemalägg det direkt ifrån Linewise CCL-klienten. Är efterbearbetningstiden inte tillräcklig lång? Förläng den enkelt och sätt dig redo när du är det. . Innehållet i ACW bestämmer ni själva genom att bygga svarsformulär, använd dig av rullgardinsmenyer, checkboxar eller fritextfält.
Automatisk telefonist
Har ditt företag ingen utpekad telefonist? Låt Linewise CCL:s automatiska telefonist guida de inringande utan att du som ansvarig behöver tänka på vem som kopplar samtalen.
Finns ni på geografiskt flera platser och vill att kunderna kopplas till närmaste kontor, butik eller serviceställe? Låt Linewise CCL:s automatiska telefonist identifiera vart den inringande befinner sig och kopplar sedan till mest lämpliga plats.
Det går även att använda den automatiska telefonisten som rapporteringsverktyg. Vattenavläsning, strömförbrukning eller annan data som skall rapporteras.
Mobilitet
Behöver du vara mobil och jobba från annan plats än din arbetsplats? Använd Linewise CCL-klient eller arbeta från webbklienten. Ett annat alternativ är att ladda ner Linewise CCL-klient på din hem-PC och ta emot eller ring samtal därifrån utan att behöva din arbetsdator.
Du kan även använda Linewise CCL webbklient som går att använda från din smartphone där du snabbt och enkelt ser vad som händer och kan svara och ringa ut.
Inspelning
I Linewise CCL kan inspelning av samtal ske på flera sätt. Agenten kan själv bestämma när den önskar spela in samtal. Linewise CCL kan också spela in samtliga samtal eller en viss procent att samtalen. Önskar ni ytterligare funktionalitet som inspelning av fullmakter eller orderbekräftelser hanterar Linewise CCL även det. Dessa inspelningar kan sedan på ett säkert sätt lagras, i datacenters placerade i Sverige eller sändas över till lämpliga platser, som bestäms av kunden.
Medlyssning
I Linewise CCL finns medlyssning som funktion där du som teamledare, säljchef eller annan resurs inte är tvingad till att sitta bredvid den du önskar medlyssna. Sitt istället vid din arbetsplats, från hemmet eller annan plats och supportera via den inbyggda chattfunktionen.
Här kan man även prenumerera på medlyssning och bli automatiskt uppkopplad när den du önskar medlyssna tar emot samtal.
[/et_pb_text][/et_pb_column][et_pb_column type=”1_2″ _builder_version=”3.0.47″][et_pb_text _builder_version=”3.22.7″]
Callback
I Linewise CCL finns callbackfunktion som kan användas på flera olika sätt. Erbjud kunden att bli uppringd när det är dennes tur istället för att låta hen vänta i telefon. Föreslå tid då ni ringer tillbaka. Schemalägg callbacks direkt i Linewise CCL klienten och bli påmind när det är dags att ringa tillbaka till kunden.
Händelsestyrd hantering
Vill du hantera samtalet annorlunda p.g.a. en händelse, lång kötid, klockan har passerat en viss tid, ingen tillgänglig agent?
Flytta samtal till en kö med fler medlemmar, erbjud callback, koppla till extern svarsservice eller telefonsvarare.
Integrationer
Integrationer mot CRM eller andra system är fullt möjligt i Linewise CCL. Identifikationer via inringande A-nummer, inknappat ordernummer eller varför inte identifiera sig med rösten? För att ytterligare vara säker på vem som kontaktat ditt företag kan identifikation med hjälp av Bank-ID åstadkommas enkelt från Linewise CCL.
Kundnöjdhetsundersökning.
Använder ditt företag av kundnöjdhetsundersökning efter att ni varit i kontakt med kunden? Låt Linewise CCL hantera funktionen. Linewise CCL ringer upp alternativt om kunden dröjer kvar efter avslutat samtal och låter Linewise Call Assistant eller det kundnöjdhetsundersökningprogram som ni använder er utav göra jobbet.
Skräddarsydda lösningar
Sitter du och funderar på problem som ni upplever i den dagliga verksamheten och som rör contact centersystem eller telefonitjänster som ni saknar.
Vi anpassar även Linewise CCL efter kundens önskemål. I vissa fall finansierar vi utvecklingen, i andra fall medfinansierar vi den och ibland har kunden önskat en funktion ämnat just för dem själva och då har kunden stått för utvecklingen.
Vill ni kunna skicka SMS eller röstmeddelanden till kunder som finns geografiskt placerad eller inom ett visst åldersspann? Företag hör av sig för att få hjälp med både det ena och andra som deras nuvarande leverantörer inte kan lösa.
Våra utvecklare tar sig an allt från att utveckla appar till att ta fram rapporteringssystem via telefonikanalen.
[/et_pb_text][/et_pb_column][/et_pb_row][/et_pb_section][et_pb_section fb_built=”1″ admin_label=”Features” _builder_version=”3.22.7″ locked=”off”][et_pb_row custom_padding=”||||false|false” custom_margin=”|||||” background_color_1=”#f7f7f7″ background_color_2=”#f7f7f7″ background_color_3=”#f7f7f7″ custom_css_main_1=”overflow: hidden;||” custom_css_main_2=”overflow: hidden;||” custom_css_main_3=”overflow: hidden;||” _builder_version=”3.22.7″ border_color_all=”rgba(0,0,0,0.06)” background_color_2__hover_enabled=”on”][et_pb_column type=”4_4″ _builder_version=”3.0.47″][et_pb_blurb url=”#” use_icon=”on” content_max_width=”1100px” _builder_version=”3.22.7″ header_font=”||||||||” header_text_align=”center” body_font=”||||||||” body_font_size=”18px” border_color_all=”#e8e8e8″ custom_margin=”||” custom_padding=”45px|10px|0px|10px||” locked=”off”]
Hör av dig till oss om du är intresserad av att veta mer.
[/et_pb_blurb][et_pb_button button_url=”/kontakt” button_text=”Kontakta oss” button_alignment=”center” _builder_version=”3.22.7″ custom_margin=”||40px”][/et_pb_button][/et_pb_column][/et_pb_row][/et_pb_section]